Ralph Lauren Sverige,ralph lauren outlet,ralph lauren rea

Polo Ralph Lauren Sverige finns i följande fysiska butiker: MOOD Stockholm , Sickla köpkvarter , Vällingby City , Mobilia Malmö , Atollen Jönköping , Avion Shopping Umeå och Kompassen Göteborg

Hem ::  Frakt & Returer

Frakt & Returer

1. Frakt

Spårningsinformation:

När varorna har skickats kommer du att få ett leveransbekräftelsemail inklusive spårningsnummer för din beställning. Var vänlig och ge en riktig och effektiv e-postadress, vilken leveransstatus för varor kan informeras snabbt.

Leveranstid:

Beställningarna skickas vanligtvis inom 24 timmar från orderdatumet. Efter att varorna har skickats kommer vi att ge dig ett spårningsnummer för spårning online. Som vanligt tar det 3 till 5 arbetsdagar på din dörr. Din tillfredsställelse är vad vi strävar efter.

2. Returpolicy

Anteckningar

---- Om du vill returnera dina föremål måste du kontakta oss för vår leveransadress. Och alla artiklar måste vara med originalstatus: oskränkt, otvättat och med alla taggar bifogade.

---- Innan du beställer måste du bekräfta vilken färg, storlek och stil vi erbjöd, och om det inte är kvalitetsproblemen, ska returavgiften betalas av köparen.

---- Om det är kvalitetsproblemet eller felaktig version, vänligen ta bilder av objektet och skicka bilderna till oss. Vi tar det fulla ansvaret för kvalitetsproblemet.

---- Om du vill byta ut för annan stil eller begära återbetalning, var vänlig informera oss spårningsnumret efter att varorna skickats tillbaka. När vi har mottagit varorna skickar vi det nya objektet som du beställer eller återbetalar betalning.

---- Vi är inte ansvariga för paket förlorade i transit.

---- Om du har några frågor om att returnera dina produkter, var god kontakta oss!

Vi gör vårt bästa för att ge dig 100% tillfredsställelse. Om du vill ansöka om retur, var god kontakta vår kundtjänst och informera om orsaken till retur. Alla artiklar som skickas tillbaka till oss måste vara kompletta i original skick med alla taggar och etiketter: oanvänd, inte sliten, ändrad eller tvättad, etc. Du kan njuta av returservice, under den angivna perioden kommer vi inte att ge avkastning eller utbyte.

Ingen retur eller utbyte under dessa situationer:

1) Vi accepterar inte objekt som med något kvalitetsproblem som beror på subjektiv medvetenhet om defekta varor.

2) Vi accepterar inte returen av något objekt som har använts, skadats, graverats eller ändrats av tredje part.

3) Vi accepterar inte objekt som är obehöriga, förpackade felaktigt eller felaktigt försäkrade. Vi uppskattar din förståelse.

Beställ avbeställning

Om du har beställt och vill avbryta den senare, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Om din beställning har skickats kan vi inte annullera det. Tack för din förståelse.

Vänligt meddelande

Om du inte fick ditt spårningsnummer inom 3 dagar efter det att du beställde, kan din e-postserver ha behandlat det som skräppost. Kontakta då gärna oss om hjälp.

Tillbaka